All I want for christmas is you

 

 


Jag tog mig i kragen och åkte på konserten. Inte vet jag om jag blev gladare direkt, men det värmde mitt hjärta för en stund. Nu värker det dessvärre igen.

Så fantastiskt underbar musik. Jag blev rörd såklart, och kunde inte låta bli att gråta. Värst var nog Amazing grace, eftersom den får mig att tänka på pappas begravning. Och ja..trots att alla är jätteduktiga så har jag ju mina favoriter som alltid berör mig extra mycket. Det finns röster och toner som går direkt in i hjärtat.

Nu när jag är hemma igen, tårarna är borttorkade och jag är nyduschad, så är jag ändå tillbaka i det tillstånd jag var i innan jag for. Det är något som fattas mig. Något annat än de älskade som lämnat mig. Kanske kommer något/någon mer att försvinna .Något är fel. Något är jävligt fel.


Jag älskar er så förbannat mycket! Jag kan bara hoppas att någon älskar tillbaks...
<3







2008-12-18 @ 22:26:01 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback