Friday

 

 

Det är galet så trött man kan vara! Jag lade mig tidigt igår och tog lite sovmorgon idag, ändå är det knappt att jag orkar sitta upprätt. Ska kasta i mig en kopp thé innan jag beger mig mot skolan. Jag borde ha klivit upp tidigare, så att jag  hunnit städa innan jag ska gå, det ser ju förjävligt ut här.  Men det känns alltid lite meningslöst att städa innan folk kommer hit och dricker, det blir liksom alltid kaos igen då... Så kära vänner, det kan hända att ni får stå ut med en ostädad lägenhet ikväll.. :)

Nu ska jag klä på mig och ta på ett ansikte, rapporterar mer från mitt händelserika liv senare idag ;)


2008-12-12 @ 09:17:49 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

jag tyckte inte det var så fruktansvärt stökigt.. inte om man jämför med hur det ser ut hos mig just nu iaf.. så du kan va lugn ^^


2008-12-13 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback