Fulafton

 

 



Så var den nästan överstökad,den totalt överskattade Julaftonen. Ingen julstämning infann sig, och det kanske är lika bra. Dagen har varit såsom julaftnar brukar med kalle anka, god mat, julsnaps, massa godis också julklappar såklart. Det var inte särskilt spännande, men jag fick i alla fall bra saker. Detta är vad jag kan komma på just nu:

  • 5 stycken böcker, som jag hoppas hinna läsa under lovet.
  • Franskt porslin
  • After eight och Marianne (mums!)
  • En ugnsform
  • En mysig filt
  • Ett mysigt badlakan
  • En jättesöt Hello Kitty-mjukis och klistermärken
  • En prenumeration på Elle
  • Björn Gustavsson-dvd :)
Verkade som om jag skulle få mer saker senare också. Jag tror/hoppas att folk blev ganska glada över det de fick av mig. Det är det viktigaste, att göra andra glada!


Det blir midnattsmässa inatt och det ska bli mysigt. I morgon blir det Krokom och sedan utgång i staden.


2008-12-24 @ 21:21:57 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Ramona

Håller med dig, julen är totalt överskattad! man firar den för barnens skull.


2008-12-25 @ 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback