Glögg-gelé

 

 

Gårdagen blev ganska lyckad. Flickorna ramlade in och vi började dricka. Min glögg hade antagit fast form, så den liknade gelé, och jag blev paff när jag höll flaskan upp och ned, och det inte kom nåt. Men, jag löste glöggproblemet i alla fall och på något vis lyckades vi bli berusade innan vi ramlade iväg och hälsade på några karlar. Sen hamnade vi på news och var lite (kanske för) sociala med folk...

Kvällen på O'learys var bra, men jag har varit med om bättre. Det var jättemycket folk, men ändå inte så många man kände. Pulpa spelade grymt bra. Jag skuttade mest omkring själv eftersom somliga andra var upptagna med att hångla/ragga, men det gick ju bra ändå :)

Det var mysigt att äntligen få krypa ner i sängen och somna efter att Anneli och Silje gett sig av. Dessvärre så fick jag inte sova så mycket som jag nog behövt. Klev upp relativt tidigt för att ta en buss hem. Det var så fint i Östersund i morse, med all snö, rimfrost och en färgglad morgonhimmel. Jag blev inspirerad och skrev en dikt (som jag lägger ut här senare)

Nu är jag hemma och har ätit en hamburgare till frukost. Sötaste Novalee är här, och trots att hon är underbar så är det lite jobbigt. Jag vill helst bara lägga mig och sova, men hon vill ju absolut vara med mig. :) Menmen, nu har jag smitit iväg och hoppas på att få vila en stund i alla fall. Sen har jag enormt mycket att göra. Måste städa, och skriva en uppsats.


Längtar efter mon cherié! <3


2008-12-13 @ 13:21:56 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

men jag skuttade faktiskt runt en hel del med dig också ;) haha seriöst vi var väldigt översociala, och ändå var jag inte FÖR full för jag har ju inga minnesluckor i alla fall :D Det var en kul kväll :) Och din glögg var god :)


2008-12-13 @ 14:05:28

Postat av: Hemlig beundrare

Du är så söt.


2008-12-13 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback