Julgranskula

 

 

Jag hade ställt klockan så att jag skulle komma upp tidigt i morse, men det hjälpte så klart inte. Som tur var så kom min lilla kompis talgoxen och hoppade på mitt fönsterbleck på viset som betyder "seså, upp och hoppa". Han är så söt, bild på honom kommer senare :)



Jag har lyckats med saker jag tidigare trott varit omöjliga idag, så jag antar att jag varit ganska duktig. Jag har också hittat massa spännande saker och lyckats imponera på mamma. Haha, fulast var när jag hittade en vit kappa och frågade mamma om den. Hon verkade väldigt förvirrad och påstod att vi inte har någon sådan. Så petade jag på den, och fann att det blev svart där jag petat. Den var alltså så dammig att den såg vit ut xD



Uppsatsskrivandet går inte alls, jag har inte hunnit/orkat/velat påbörja det än.. Men jag vet ju att jag måstemåstemåste! Ska se om jag kanske gör det ikväll. Huff. Har minst en julklapp kvar att köpa också, och det börjar se tomt ut på pengafronten. Dock så vet jag ju att det snart ramlar in mer.



Nu ska jag la göra något vettigt innan jag måste springa ut i pannrummet igen. Jag är alldeles sotig och luktar rök, men det är väl bara charmigt?



Längtar tills på lördag då tillvaron förhoppningsvis ser lite ljusare ut ett tag. Längtar till en varm och mysig famn där jag kan slappna av och känna mig trygg. Snartsnartsnart.


Puss!


2008-12-15 @ 18:06:07 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

vad är det för uppsats du måste skriva? :O


2008-12-15 @ 21:47:06

Postat av: Anonym

jag hittade hit, ängeln från skåne


2008-12-17 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback