Kanske en ängel

 

 

Jag lyckades bli sen iväg till skolan, trots att jag tyckte att jag klivit upp i ganska god tid. Det går dessutom inte så fort för mig att gå då jag har en dum, ond tå som gör att jag haltar och ser tokig ut.. Skolan var mest flum, skratt och bus. Vi jobbade lite mer projektet och så.

Sedan begav vis oss till Gamla kyrkan för att titta på skolans luciatåg. Det var så himla vackert, speciellt en stämma var extra utmärkande. Jag blev så rörd att jag började gråta, vilket Dedde tyckte var gulligt. Kyrkor i kombination med skönsång har alltid känts i mitt hjärta, men det är värre nu efter pappas begravning...

Jag gick sedan hem i sakta mak. Det snöade och var jättefint, så jag passade på att insupa atmosfären. Älskade Novalee ringde "heeeeeeej faaaaaaaasseeer! Blinka lilla stjäärna. Vart e iiiiisaaaaa?" Hon är så sockersöt och jag längtar efter att träffa henne i morgon, även om hon lär hindra mig från att göra alla de viktiga saker jag måste hinna med..


Nu ska jag försöka äta nåt innan jag påbörjar mitt glöggdrickande och inväntar kompisarna :)
Hoppas att det blir en bra kväll.








2008-12-12 @ 16:39:21 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Ja, du är så söt så! Ja det va jätte fint ute idag! Ville ta kort, men NE kameran ligger på tork på fönsterbrädan xP haha



Puss puss ha så kul ikväll!


2008-12-12 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback