Kyla

 

 


Jag mår om möjligt ännu sämre nu än vad jag gjorde förut idag. Trodde länge att jag skulle svimma, men klarade mig undan det. Jag har kommit på en eventuell orsak till att jag mår som jag gör...Och om det stämmer så vet jag inte vad jag tar mig till. Eller jo, det vet jag.


Jag fick Hannas underbara tavla i julklapp, det värmde verkligen! Det var så otroligt snällt av henne! Jag hade ju tänkt köpa den...


Jag fryser så enormt mycket. Har flera lager kläder och en filt på mig. Har druckit varmt och eldat för att få igång värmen här..Men ändå så är det så kallt! :(  Tråkigt har jag också..Orkar inte göra något vettigt, men vet ju att jag ska ha städat hela huset tills i morgon ikväll. Orkar inte ens festa, då är det illa!


Jag känner mig sådär liten och ensam. Som om ingen i hela världen verkligen skulle bry sig om jag försvann. Men ja, jag vet att vissa skulle bry sig. Bara svårt att känna det just nu.



2008-12-19 @ 20:49:42 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Åh fick du den där tavlan som hängde i personalrumsfönstret?? Gud vad snällt :D


2008-12-21 @ 00:35:34
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback