Mitt liv i rosa

 

 

Igår kväll tittade jag på Titanic, vilket även innebär att jag grät floder. Det var faktiskt ganska skönt. Sen läste jag massa om titanic och tittade på bilder från vraket. Det är en så fruktansvärd och mytomspunnen katastrof... Men filmen är i alla fall en av världens vackraste filmer enligt min mening.

Nåväl, eftersom jag var nedstämd igår så ansåg jag mig vara värd en sovmorgon idag. Sov till klockan 10 ungefär, det var så härligt. För att jag skulle bli piggare och gladare så fick dagens färgtema vara rosa, således iklädde jag mig massa rosa kläder :) Blev även 80-tals feeling på outfiten :)

Hade bara en lektion idag och det var litterär gestaltning. Vi träffades på Törners, tog en fika och analyserade "Pälsen". Det var trevligt och mysigt. Tänk, om en vecka är det julafton! Jag vet inte om jag längtar eller inte.. Jag vet ju att julen snart kommer att vara över och att den aldrig är värd allt besvär, slit och alla de pengar som lagts ner. Den är ju bara ångestframkallande.. Menmen, jag kommer i alla fall att få spendera den med några av de människor jag älskar allra mest.

Nu måste jag akut-skriva min uppsats i Religion B som skall vara färdig i morgon, måtte jag lyckas!

Puss på min ängel, mon cherié och Loppan, jag tänker på dig! <3


Så här rosa är jag idag:


En trött och rosa jag, efter att ha kämpat mig hem i blåsten.



.:D








2008-12-17 @ 17:19:43 Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Loppan

tack brallan, du är så söt! <3 hoppas att det går bra på religionen utan mig:)


2008-12-17 @ 19:05:13

Postat av: Junie

Hihi liiite rosa, söt du :)

Och du, julen är bra, säg inget annat för då får du med mig att göra ;D


2008-12-17 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback