Mjahasså

 

 

Jag slet hårt idag. Jag bar in pellets och städade. Så när jag var mitt i städningen klev plötsligt Isak in genom dörren. Jag var inte alls beredd eftersom han ju skulle komma på tisdag. Det första jag gjorde var att skälla på honom.. Jag blev bara så chockad. Men det är kanske bra att han är här nu, det kan hjälpa mig att överleva..


Vi har varit och hämtat allra käraste syster och Zigrid på tåget. Jag fick lite försenade födelsedagspresenter. Det var trevligt, men glad kommer jag inte våga bli på minst en vecka. Har redan fått nog och vill springa härifrån. Jag orkar inte mer.


Hoppas att allt blir bättre i morgon. Hoppashoppashoppas.





2008-12-20 @ 21:50:04 Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback