Fulklappar och ännu mer änglar

 

 

Jag sov riktigt gott inatt vill jag lova, tills en viss karl ringde och väckte mig vid 02-tiden.. Lyckades i alla fall somna om till slut och fick sova några timmar till innan jag släpade mig iväg till skolan (20 minuter tidigare än vanligt!). Hann skriva ut min hemska uppsats och äta frukost i lugn och ro innan jag begav mig till religionen.

Vi redovisade våra arbeten, fikade och försökte fylla i kursplanen. Det var lite segt, men också ganska trevligt. Hade dock varit mycket trevligare om Loppan varit där förstås ; ) Jag orkade inte koncentrera mig, så jag hade god lust att elda upp kursplanen... Hoppas dock att jag lyckas uppnå mitt mvg ändå, det skulle kännas så underbart med tanke på hur mycket tid och energi jag lagt ner på denna kurs.

Efter lunch skulle jag skutta iväg och köpa en liten julklapp till en kompis. För att underlätta för mig själv bestämde jag på måfå två affärer jag fick gå in i, där julklappen skulle inköpas. Det blev lite knepigt, men jag lyckades..Om det däremot blev bra vet jag inte. Det slutade med att jag köpte till flera kompisar och gjorde av med massa pengar som jag egentligen inte har. Men mina vänner är ju värda allt guld i världen! Jag hoppas att de som inte får något inte tar illa upp, jag älskar er också och vill att ni ska veta det! Och ja..Ni som får opersonliga saker får förlåta mig för det..

Mina planer för idag/ikväll är faktiskt riktigt slappa, för första gången på länge. Detta skall jag göra:

  • Slötitta på tv
  • Laga och äta mat
  • Diska
  • Småstäda lite
  • Packa
  • Duscha
  • Eventuellt åka till Marielundskyrkan på julkonsert
  • Slötitta lite mer på tv
  • Sooova :)


Visst, det blir slappt ikväll, men i morgon börjar julstressen på riktigt.. :/


2008-12-18 @ 14:51:01 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

och jag ska pluuuugga det sista nu. Blev klar med hela Svenskan idag :D


2008-12-18 @ 20:42:11
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback