Alla kan inte och somliga vill inte. Så är det bara.

 

 


Idag är det den 16:onde april, och det är inte vilken dag som helst vill jag lova. Det är nämligen Isaks födelsedag! Hurra!
För övrigt så är det en ganska trist och grå dag full av ensamhet.  Det är en sådan där dag som man helst sover bort, vilket jag i och för sig nästan gjorde... Jag borde plugga lite, men har ingen som helst lust. Det känns mycket mer lockande att baka något smarrigt till helgens födelsedagsbarn. Ja, om jag kunde så skulle jag såklart kasta ner något sött och gott till skåne också!


Har äntligen skickat iväg skolansökningarna, 14 stycken blev det. Men det finns fortfarande mycket jag skulle behöva ta itu med. Det är så typiskt mig... Jag vet ju att jag är den enda som kan forma min framtid och förverkliga mina egna drömmar, ändå är jag slå slö ibland. Är ju inte bra att bara låta tiden rinna iväg. Man lever ju (troligen) bara en gång, och man vet aldrig hur länge... Det gäller att komma på vad som är viktigast här i livet, vad som bör prioriteras. Själv ägnar jag mest tid åt att oroa mig. Jag är medveten om det, men ändå gör jag sällan något åt det. Skyller på att jag faktiskt anser mig ha ovanligt mycket att oroa mig över. Så är jag ju tydligen också en tokunge och då kan det mesta bli ganska tokigt.










Ha en bra dag alla goingar, speciellt förödelsedagsbarnet <3


2009-04-16 @ 14:34:26 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Isak

Tack gumman. Jag önskar bara att jag vore hos dig nu. Puss.


2009-04-16 @ 15:51:49

Postat av: carrara

ja jag vet vad du menar man borde ta sig i kragen göra livet bättre för vist kommer ingen och bara ger en ett meningsfullt liv eller? och ja litte tokig är du nog :P


2009-04-27 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback