Helg

 

 

Usch. Jag har mått extremt mycket bättre än jag gör just nu. Gårdagen var riktigt kämpig, och det har satt sina spår.  Var jättetrött igår morse och höll nästan på att somna på skolan. Tror minsann att någon har dåligt inflytande på mig...


Åkte hem till Mattmar för att göra något vettigt, men det orkade jag såklart inte. En vän till familjen kom på besök, det var väldigt trevligt. Hon är övertygad om att allt kommer gå bra för mig i framtiden, säger att jag är vacker och att jag absolut ska passa på att roa mig nu. Hennes ord kan ha påverkat mammas uppfattning en aning. : )

Trots att jag var så extremt trött så åkte jag in till stan igen och kalasade. Kvällen blev inte så jäkla bra som den kunde ha blivit om jag inte hade behövt anpassa mig efter någon annan. Men jag försöker att vara en bra vän först och främst, mina egna behov spelar inte lika stor roll. Tråkigt dock att jag knappt fick prata med någon, och inte dansa. Hade gärna gått och lagt mig tidigt, men jag fick vackert stå ut med massor av "inte nuuu!", "snaaart!".

Har slagit mig rejält också, men fick köttbullar och mos, vilket är en riktigt bra tröst : )

Sov knappt 3 timmar inatt, sedan var det dags att ta en buss hem till Mattmar. Usch!

Önskar att Du hade varit här, tänk så bra det hade kunnat bli då. <3


Puss


2009-04-04 @ 18:31:45 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback