Sky

 

 

I natt låg jag och älskling nakna på taket en stund. Fjäderlätta moln svävade på himlen vars djup fick mig att tänka på ett mörkt, oändligt djupt hav. Bakom molnen skymtade fullmånen och glittrande stjärnor. Det var enormt vackert och fridfullt. Hade nästan kunnat sova där, men vi återvände ändå till sängens värme och trygghet.

Idag har varit en totalt onödig dag då inte särskilt mycket blivit gjort, det är illa. Solade lite på älsklings tak, och när det sedan började spöregna så njöt jag av det med. Det är bara tre dagar kvar tills flytten, och än ska väldigt mycket göras. I morgon...I morgon ska det ske!

Längtar efter att få packa upp alla grejer och inreda lägenheten, samt efter att få införskaffa skolprylar såsom pennor, block, skrivböcker, almanacka.. Det blir så mycket roligare att plugga om man har färgglada och vackra redskap. Men, pengarna är slut och jag har ingen aning om hur vi ska klara oss den kommande månaden. Varför ska dessa pengar alltid ställa till det så? De har ju inte ens något egentligt värde, de är bara ett dumt påhitt som mest ställer till med besvär. Jag har lovat mig själv att aldrig låta min ekonomi påverka mitt liv allt för mycket, men det känns lite svårt just nu.


Aja. Jag och min älskade klarar nog allt tillsammans, det känns som om vi två är oslagbara och som om ingenting är omöjligt för oss! Älskar dig mitt hjärtegull!



2009-08-09 @ 00:02:09 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback