Yoga

 

 

Det blev yoga igår kväll. Som väntat var jag den mest oviga av alla, men det gick ändå bättre än jag trott och var ganska roligt. Det kan mycket väl bli fler gånger, men då först nästa år tror jag minsann.

Idag var det tänkt att jag skulle göra ett nytt försök med vaccinet, men det är slut redan nu 10.38. Jag blir så jävla less. Tröstade mig med att gå på Återbruket och inhandla en byrå och en hylla, båda i teak och till ett mycket bra pris.

Resten av dagen har jag slitit med skolprojeketet som skall redovisas i morgon. Som tur var så fick jag hjälp av älskling, så nu är jag äntligen färdig. Resultatet blev inte alls vad jag hoppats på, efter allt för mycket klippande och klistrande så orkade jag tillslut inte koncentera mig. Hade tänkt att göra fler affischer då jag ju hade så många idéer, men nu lyckades jag bara åstadkomma en. Hoppas att den skall förmedla det jag försökt få fram. Älskling var så gullig när han sa "Jag klipper fort och hoppas på det bästa!", det lät liksom inte alls som något han skulle säga.

I morgon blir det redovisning och sen kan jag förhoppningsvis slappna av på riktigt. Nu är det hög tid för mig att krypa ner i sängen och försöka få lite välbehövd skönhetssömn.



2009-12-01 @ 22:39:46 Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback