Onsdag

 

 

Idag blev jag intervjuad av Anders från NA. Det var en mycket trevlig man, och intervjun gick väl skapligt, men de känns alltid lite gruvsamt innan artikeln blivit publicerad. Jag har ju blivit felciterad förr..Vi åkte ner till järnvägen och fotade lite.

Jag har inte direkt kommit någon var på skolprojektet, och jag tycker inte alls om resultatet av det jag har gjort. I morgon ska det redovisas och det känns väldigt osannolikt att jag skall hinna bli färdig. Hatar att alltid vara ute i sista sekunden, och att de andra gör så oerhört fina saker, medan mina lika gärna kunde vara tillverkade av dagisbarn. Usch.

Ikväll blir det i alla fall julfest på skolan. Det skulle väl kunna bli ok, har dock lite ångest över att jag inte i tid hann höra efter om älskling kunde följa med..Det försvann liksom ur mitt huvud när jag var sjuk förra veckan. Ledsen för det :(

Har ont i mitt stackars lillfinger som klämdes i dörren nyss när jag kom hem från skolan, och älskling stod och lurade...


2009-12-16 @ 15:23:53 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback