Skam

 

 

Idag blev det en sovmorgon för min del, jag behövde verkligen lite extra sömn så dåligt som jag sovit i veckan. Gick till skolan efter lunch och hade redovisning. Jag har nog aldrig skämts så mycket, det var fruktansvärt. Alla andra är superduktiga, men jag var värre än någonsin denna gång. Vet inte om jag vågar sätta min fot där igen, så dåligt var det. Det är egentligen inte ens värt att må dåligt över.

Sedan har älskling och jag varit ute en sväng, lagat och ätit mat samt myst och tittat på film. Nu ligger han här i soffan och snarkar så sött.


Riktiga vänner skall alltid finnas där för varandra. Riktiga vänner sårar inte varandra. De tar inte plötsligt bort en från vännerlistan på facebook, blockar en på msn och ignorerar sms totalt, allt detta helt utan förklaring eller rimlig anledning. Det gör faktiskt ont.






Visst är skammen tung att bära
men du kan glömma
att lämna den hemma
Somliga är födda till att misslyckas
och du är en av dem

Du trodde för en sekund
att du kunde göra någonting
att en liten sak kunde bli rätt
Sådant straffar sig alltid
tids nog




2009-12-17 @ 19:47:25 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

men.. är det någon som gjort så mot dig? :(


2009-12-17 @ 21:08:26
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: carebear

You understand nothing.


2009-12-19 @ 14:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback