Fredag

 

 

Idag har jag försökt mig på den oerhört svåra konsten att packa ner precis lagom mycket kläder i en alldeles för liten väska. Jag lyckades inte särskilt bra. Ogillar starkt att jag inte har någon riktig resväska. Har valt bort jättemycket saker som jag egentligen skulle vilja ta med mig, så jag lär ångra mig rejält, men först när det är för sent. Jag ska ju vara borta i tre veckor, då kan man ju behöva lite av varje. Jag tycker om att ha valmöjligheter och kunna klä mig i det jag känner för. Nu blir jag begränsad. Men, men.

Vill bara hem till Jämtland! Ska bli så härligt att få träffa folk! Hoppas bara att jag inte blir sittandes i Mattmar hela tiden pga pengabrist. Nåväl. Inte ens det faktum att det är -35 grader hemma hindrar mig från att längta!


2009-12-18 @ 18:50:02 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

samma här, jag skulle längta om det så var minus 50 där :)


2009-12-18 @ 19:26:36
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback