Temla

 

 

Jag drömde mycket spännande inatt och väckarklockans ilskna signal inkluderades i drömmen där jag fick för mig att klockan borde låta annorlunda, och därmed inte reagerade förrän 8.45  på att det faktiskt var den som lät. Som tur var hade jag ingen större brådska till skolan. Faktum är att det visade sig att jag inte behövt gå dit alls.

Vår lärare är sjuk så vi hade ingen redovisning idag, vilket jag tycker är väldigt skönt. Jag blev ju färdig med min affisch sent igår kväll, men den var minsann ingen vacker syn. Så nu har jag faktiskt gjort om den, och det blev om inte helt bra så i alla fall bättre.

Blev så rysligt sugen på hamburgare till middag idag, så älskling och jag gick och köpte varsin. Det suget lär inte uppstå igen på länge nu, för det var inte alls gott!

Nu sitter vi och tittar på Ture Sventon samt dricker Hälleforsglögg :)





2009-12-02 @ 20:47:10 Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback