Drömrum

 

 

Idag var jag på skolan hela förmiddagen, det var länge sedan vill jag lova. Jag hade en del idéer gällande mitt drömrum och var beredd att sätta igång. När jag sedan diskuterade saken med andra så lät det som om Saskia föredrog de mindre realistiska rummen, och ville ha mer fantasi. Så nu ska jag göra ett rum som jag egentligen inte skulle vilja ha, eller jo, men inte är det min största dröm...

Ett cupcake-rum blir det :) Ska sätta igång med arbetet snarast möjligt nu, tiden är knapp, redovisningen är redan på torsdag! Och jag har inte ens hunnit prata med Saskia om min idé.. Men men.  Jag håller mig borta från skolan just nu för att de andra i klassen har kroki, och jag som inte ens kan göra en snygg streckgubbe är klok nog att inte ge mig in på det och förnedra mig själv..Nåväl, här är mina inspirationsbilder i alla fall:




2009-12-14 @ 14:11:31 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Men du! Det kommer gå så bra så :) Lycka till!



Kul förresten att du vill vara med och tävla :D


2009-12-14 @ 21:51:43

Postat av: Den där Elin & Familj

Hehe, ja hon är en riktig liten gobit =)


2009-12-15 @ 15:01:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback