Film

 

 

Herregud vad jag har ätit idag! Jag som skulle ta det lugnt med onyttigheterna.. Först åt älskling och jag resterna av chili con carnen från igår, sen åt vi halloumi och till efterrätt blev det varsin julmuffins. Sedan kom Kristin och Josefine hit för filmtittande. De hade med sig julmust,chips, dipp och radiokaka. Som väntat kunde jag inte riktigt låta bli.. Nu mår jag illa som få, men jag har ju verkligen bara mig själv att skylla.

Vi tittade på  The nightmare before christmas. Sedan spelade vi Muffinsspelet och diskuterade gamla barnprogram, vilka vi tillsist satt och suktade nostalgiskt efter på youtube. Så ja, det har varit en riktigt trevlig kväll. Men nu är det minsann dags för mig att sova, så att jag orkar med morgondagens äventyr.


2009-12-12 @ 00:34:18 Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback