Förödelsedag nr 20

 

 

Så var man 20 då. Har aldrig haft så mycket ångest natten innan en födelsedag som denna. Jag vill verkligen inte vara 20. Men men, det skedde ingen stor läskig förändring under natten så än så länge är jag mig lik, möjligen lite barnsligare än tidigare.

Jag fick precis en underbart sockersöt present av min underbart sockersöta älskling. Det är Muffinsspelet, med Hello Kitty som är lämpligt för barn från 5+ :D  Jag har också fått en stor fin orkidé av min älskade moder <3

Nu ska jag påbörja bakningen så att jag har något att bjuda på ikväll, när det förhoppningsvis kommer lite folk på fika.



2009-12-07 @ 12:03:52 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Josefin

Grattis på födelsedagen! hoppas att du får en bra dag:D


2009-12-07 @ 12:18:18

Postat av: lynniea

GRATTIS :) välkommen in te vuxenlivet!



guu.. nu blev jag avis på dig, Hello kitty är världens sötaste.. jag kommer nog aldrig växa ifrån det..


2009-12-07 @ 18:09:23
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback