Nyårsafton

 

 

Sitter äntligen vid en riktig dator. Det är läskigt att se hur mycket läsarantalet på bloggen sjunker när jag inte är inne och skriver lika mycket själv. Men, men. Sådant är väl livet.

Igår kväll åkte jag och älskling in till Östersund igen. Vi blev bjudna på mat och supergott godis hos Kicki och Pether, det var trevligt! Dessvärre så hade jag inte mycket till röst och var lite hängig, fast det börjar jag ju bli van vid nu.

Idag är det nyårsafton och planen är att vi skall inhandla mat som sedan skall tillagas hemma hos Rex innan vi drar vidare till körfältet. Utformningen av menyn är jag inte riktigt klar med ännu. Det har varit lite knepigt då jag ju måste anpassa mig efter någon annans kök,plus att det skall vara så enkelt så möjligt. Så det blir nog inte den mest glamourösa middag jag hade kunnat åstadkomma, men förhoppningsvis gott i alla fall.

Jag är för övrigt med i en tävling på Kickis blogg (ekogatan.se) och tävlar om valfritt thé/kaffe samt choklad på tefrossa. Kika in det vettja!


2009-12-31 @ 13:00:13 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: aleeekz

haft en bra dag?

gott nytt år :)


2009-12-31 @ 15:00:52
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback