Tråkdag

 

 

Idag är det en jobbig dag vill jag lova. Här måste packas och städas innan man kan mysa och tända det fjärde ljuset i adventsljusstaken. Men som bekant så är jag ganska lat, så jag vill helst bara sitta i soffan eller ligga i sängen, fast det går förstås inte för sig.

Det kommer bli kämpigt att släpa de tre väskor jag nu fyllt, och ännu värre blir det på hemvägen när jag har fått julklappar. Det är inte lätt vill jag lova. Dessutom så är jag vansinnigt pank. Så om någon har tänkt att ge mig en julklapp men ännu inte listat ut vad så är några kronor en välkommen gåva! Jag vill ju ha råd att träffa alla kompisar och hitta på nåt, men som det är nu räcker pengarna knappt till busspengar mellan Mattmar och Östersund. Men, men. I värsta fall får jag väl låna ännu mer. . Man får ju inga pengar förrän i mitten på januari, jävla CSN!

Nåväl..Här skulle jag ju inte sitta..


2009-12-20 @ 14:19:36 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback