Sic itur ad astra

 

 

Inte heller idag har jag gjort så mycket som jag borde, men jag skyller på mitt onda öra. Däremot så har jag shoppat lite kläder, hittade en del trevliga rea-fynd.


Vi gjorde ett besök hos Bosse och Inger för att dricka kaffe. Det var trevligt och Novalee hade roligt i alla fall. Stina och Oskar var där, så de tre tokiga och busiga gullungarna lekte. Jag blev alldeles matt och lillstumpan ville helst inte åka hem. Hon har varit så sockersöt och rar i dag hjärtegullet.

Ikväll har jag gått igenom lite gamla sparade "minnen" av diverse slag. Allt från biobiljetter, grattiskort till ett godispapper och en pinne. Mestadels var det dock tidningsurklipp med artiklar där jag är med. Funderar seriöst på att bygga en klippbok av något slag, lite svårt att veta var man ska börja dock.


Nu måste en jag krypa ner i sängen. Ha det gött!


Puss på alla söta!


2009-02-22 @ 22:34:25 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Hemlig beundrare

puss på dig sööötaste


2009-02-23 @ 17:21:49

Postat av: Ramona

Bli bättre snart sötunge! Btw, kanske kommer upp i mars/april om jag har pengar :)



Älskar di <33


2009-02-23 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback