Swarth

 

 



Jag riktigt njöt av att få somna om i morse, trots att jag lovat mig själv att kliva upp tidigt. Jag är så oerhört trög i starten. Lyckades i alla fall påbörja uppsatsskrivandet och försöker att förlåta mig själv för att jag inte blev färdig idag, så som jag siktat in mig på.

I morgon börjar skolan och jag ser faktiskt fram emot det. Visst, jag har lite ångest både inför kommande uppgifter och det faktum att jag snart tagit studenten, men det ska bli skönt att få lite struktur på tillvaron igen. När jag inte har något jag "måste" göra så blir jag ju så hemskt slapp.

Ja, i övrigt har inte mycket vettigt gjorts idag. Har skickat lite bilder till några fotografer och så... Spelat betapet och glott på tv, allt för att slippa skriva på  uppsatsen.. Typiskt mig.

Behöver något positivt att se fram emot, något som sporrar mig. Stockholmsresa med Loppan kanske? Eller, varför tar vi inte och sticker till..Säffle? :P


Och du Ramona, så klart att vi ses i år! När jag har tagit studenten är jag fri/ensam i den stora läskiga världen!  <3


2009-01-07 @ 00:33:49 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Ramona

Efter studenten i år så sticker jag till Sthlm och pluggar och lever livet, du får gärna slå dig ner hos mig och vara galen med mig och skapa minnen. Men om så är fallet att du vill så får du säga till snarast så jag kan leta rätt storlek på lägenhet.



<33


2009-01-07 @ 00:51:28

Postat av: Loppan

ja varför inte till Säffle? där har ju jag aldrig varit så, vart det nu ligger:P


2009-01-07 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback