Skroteliskrot

 

 

Stress, ångest och pengapanik, sådant som hör ungdomen till I guess... Så, jag passar på att göra lite reklam för min nya poesibok, Järnvägsskrot. Den finns att köpa på Adlibris, och jag tycker självfallet att alla skall köpa den. Nej, dessvärre tjänar jag inget på de som säljs via adlibris, men det viktigaste är att jag får sprida mina ord till omvärlden! Läs och njut vettja!

Nu ska det packelipackas och grejas, och mysas framför tv:n.


Puss på alla!


2009-07-06 @ 22:50:37 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: junie

ska jag beställa en därifrån eller hade du några exemplar som jag kan köpa en av? :) och ja.. jag orkar inte blogga. är så jävla trött på allt.


2009-07-08 @ 21:00:40
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback