Licentia poetica

 

 

Lov och tiden bara springer iväg, såklart. Pluggandet har jag inte gjort några framgångar med, men jag har däremot ätit bra och promenerat tämligen flitigt. Var till doktorn igår, och det visade sig plötsligt att de har en speciell öronläkare i Hallen. Så efter tre veckors lidande har jag nu äntligen fått pencillin, och det är redan bättre. Känns skönt att snart må som vanligt igen.

Tänk så mycket bättre man bor av lite solsken! Har varit så sköna och soliga dagar nu, och det har varit en fröjd att vara ute och gå. Längtar innerligt till våren då solens strålar omfamnar en ännu hårdare och värmer gott.


Har på allvar börjat fundera kring vilka utbildningar jag ska söka, och jag får sådan ångest! Jag vet ju att jag vill bo i Dalarna, men utbildningen jag helst vill gå är i Fucking jävla kuk Älmhult (bara Åmål hade varit värre...) Har hittat ett jobb jag ska söka nu i alla fall, men vet inte om jag vill/har tid/orkar jobba nu. Fan, det är inte lätt! Sommarjobb verkar det lönlöst att söka, det finns ju inga! Vill ju ha pengar så att jag kan åka till Frankrike i sommar...


Ikväll blir det bio, Män som hatar kvinnor. Jag hoppas verkligen att den är bra. Böckerna är ju helt fantastiskt underbara och jag är livrädd att min bild av karaktärerna skall förstöras när jag ser filmen, ändå kan jag bara inte låta bli att se den..


2009-03-04 @ 14:40:47 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jag hjälpte pappa att köra ner farmor till Strängnäs, hon har flyttat dit nu. Så vi körde ner dit i lördags och sen hem i söndags. Träffade alla mina släktingar på pappas sida också för nu bor alla de där samlade xD


2009-03-04 @ 20:44:41
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Postat av: Hemlig beundrare

Jag vill vara med dig för alltid.


2009-03-04 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback