Ne omittas solum ambulantem

 

 

Okej. Nu är det såhär: jag har knappt några läsare på min blogg! Jag är inte särskilt förvånad förvisso, jag hade ju inte direkt förväntat mig att någon skulle läsa. Men nu har jag i alla fall gett bloggandet en chans.

Mitt liv är inte händelserikt nog, eller så är det jag som är för feg för att visa mig "naken" inför allmänheten och världen. Jag vill ha mitt privatliv och min integritet, det är ju trots allt mänskliga rättigheter. Jag har inte heller haft någon energi till att skriva om intressanta ämnen. Det jag vill dela med mig av till mina vänner och bekanta talar jag om för dem när vi ses, eller tar över en msn-konversation. Det finns ingen anledning till att blotta sig inför hela världen, eller hur?

Det sociala livet har nästan helt förflyttats till Internet känns det som, och det är ju helt vansinnigt! Våga lämna datorn och gå ut och umgås istället!


Jag är helt enkelt ingen bloggare. Härmed har jag nu beslutat att ge upp bloggandet.

Tack för den här tiden, du eventuella läsare.








2009-03-05 @ 19:11:22 Permalink Vardag Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

kul att du gav det en chans i alla fall. Jag kommer sakna att läsa din blogg.. hoppas du ändå vill fortsätta läsa min? kram!


2009-03-05 @ 21:20:34
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Postat av: Anonym

Måste du sluta? Jag vill läsa!


2009-03-07 @ 21:06:37

Postat av: Hemlig beundrare

jag saknar dig redan min sköna


2009-03-08 @ 22:28:25

Postat av: marcus

jag läser din blogg ibland och tycker att den är intresant tycker det är synd att det ska sluta


2009-03-08 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback