Age quod agi

 

 

Jag är galen och jag är stolt över det!

Har pluggat hela kvällen och är inte särskilt nöjd med resultatet, men jag antar att jag måste vänja mig vid det. Förresten, är jag någonsin helt nöjd med något jag gjort, eller med mig själv? Jag kan faktiskt inte komma på något tillfälle då det inträffat.

Hunrig är jag också. Jaja, det är helt och hållet mitt eget fel eftersom jag inte har orkat handla någon mat. Nu skall jag lägga mig på min spikmatta och sedan sova, förhoppningsvis som en stock.



- Vad äter du på?
- Mojot.
- Men det knaprar ju inte.
- Jutten...







Inga rosaprickiga
paraplyn
i världen
kan
hålla regnet borta

Ingen varm choklad
med vispgrädde
i världen
kan
värma mig

Inga söta guldfiskar
i världen
kan
hålla den stora
ensamheten borta


Sådeså.










Puss på er goingar!



Och förresten... Vi ses väl på lördag? : )






2009-03-25 @ 22:34:06 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: junie

hahaha jutten xD


2009-03-26 @ 09:11:10
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Postat av: olivia


2009-03-26 @ 19:19:55

Postat av: Hemlig beundrare

Du är GALET söt!


2009-03-28 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback