Adhuc neminem cognovi poetam qui sibi non optimus videretur

 

 

Jag är verkligen glad att ingen ser mig just nu. Jag har tillbringat timmar framför datorn, suktandes över underbara, sockersöta japanska prylar. Det värsta är att jag gråter som en tok när jag ser allt fint som jag så innerligt gärna vill ha, men aldrig skulle ha råd med.  Sanrio-figurer, cupcakes, körsbär samt massa andra underbara gulliga, rosa och fluffiga "kawaii"-saker! <3

Det finns så mycket fantastiskt! Allt från sexleksaker till köksredskap, elektronik och ja..allt, helt enkelt :D
Åh så mycket ögongodis, jag får snart en sockerchock! Det är ju bara att konstatera att jag inte skulle klara en sekund i Japan utan att storböla, jag skulle troligen inte överleva mer än en dag heller..


Huffa. Hemskt vad tiden sprang iväg nu då. Jag som skulle göra nåt vettigt...Äsch..






















2009-03-26 @ 18:51:36 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback