En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat

 

 

Mitt shoppingberoendet är värre än någonsin. Smink, skor, handväskor, smycken, söta kortkorta sommarklänningar! Ge mig, ge mig, ge mig! Jag villvillvill ha! Nej, egentligen så tror jag verkligen inte att man kan köpa lycka, men det är som ett hål i mig som  skriiiker  av hunger och smärta, så jag måste liksom fylla det, vilket tycks vara omöjligt. Just nu suktar jag nog mest efter Panos Emporio's underbara badkläder, de är så f'cking heta! Annars så är jag sådär härligt nyförälskad i mina nya favoriter, läppglanset Twin gloss från Make up store och Maybelline's mascara Sky high curves. Läppglanset går det att justera färgstyrkan på,det är hållbart och det har en fräsch doft av mint! Mascaran tillhör de bästa jag testat och ger mycket längd och fin böjning åt mina fransar. Är extremt sugen på att prova Lash Stiletto Mascara också, men det får bli nästa gång.



För övrigt så var jag och beskådade estet-treornas (plus Junie och Anna) musikal idag. Det var en glammig 80-tals version av den underbara En midsommarnattsdröm. Jag måste medge att jag i början var skeptisk och tyckte att det verkade lite väl amatörmässigt, dock så kan detta ha haft att göra med det faktum att jag var jättetrött och hungrig, vilket gör mig extremt grinig. Men det dröjde faktiskt inte särskilt länge innan jag började se charmen och njuta av showen. Dansarna och musikerna har aldrig slutat att imponera på mig, de kommer att lyckas bra i framtiden allihopa. Även en del skådespelarna var briljanta, extra eloge vill jag ge till Madde, Junie, Miranda,Elin Fors och Marcus. I en klass för sig var Eelajn, helt klockren i sin gestaltning av "Botten" och dessutom extraordinär musiker, vilket jag även måste berömma Nisse för. Ja, de allra flesta var ju toppen såklart! Dock så innehöll denna musikal lite för mycket dåliga sexskämt och barnsligt trams för min smak. Men överlag så var det jättebra och jag kommer sakna alla underbara, begåvade människor! <3



Pusselipuss på er alla!


2009-05-08 @ 22:25:21 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Hemlig beundrare

Gumman, du borde gå shoppingberoendeavänjning;-) Fast söta kortkorta kjolar gillar vi.



Jag längtar efter dig.


2009-05-08 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback