Advent

 

 

Så var det måndag igen, denna något mer ångestfylld än föregående. Nu är det nämligen bara en vecka kvar tills jag fyller 20, och jag vill verkligen inte! Det känns så overkligt, jag känner mig inte en dag över 16. Jag var ju nyss en trotsig 14-åring med hela livet framför mig. Nu blir jag snart vuxen på riktigt, och då förväntas jag få ordning på mitt liv. Varför går tiden så fort? Det var så mycket jag skulle ha hunnit göra innan jag blev 20, nu har jag ju bara en vecka på mig!

Idag började jag med ett nytt projekt i skolan, Klimat är rubriken och vi skall göra affischer i svartvitt. Vi får bara klippa ut motiv i svart och vitt papper, så det är väldigt utmanande. Jag har i alla fall en hel del idéer, varav två jag ska arbeta vidare med i morgon. Redan på onsdag skall jag redovisa, då jag inte kommer att vara närvarande på fredag.  Känner på mig att resultatet knappast blir så bra som det skulle ha kunnat blivit, om någon annan gjorde arbetet åt mig... :P

Det bara regnar och jag blir så oerhört less på detta mörker. Om jag orkar så ska jag följa med Kristin på Yoga ikväll, men det börjar 19.50, vilket känns lite sent för mig. Jag skulle ju verkligen behöva träna, men vi får se hur det blir.


2009-11-30 @ 16:11:55 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Simone

Förstår dig, det går fruktansväärt fort :(


2009-12-01 @ 13:50:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Postat av: Natalie - It's all about attitude

jätte söt blogg har du :)

ta hand om dig, puss!


2009-12-01 @ 17:50:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback