Eländes elände

 

 

Jag fortsätter att falla handlöst. Det är nästan skrattretande så dåligt det går. Nu måste vi tydligen betala 400 kr för danskursen som vi gick på två gånger och sedan hoppade av för att vi inte hade råd! Vi blev erbjudna att hoppa på igen, men det känns kasst när vi har missat så mycket, och vi har dessutom inte tid. I morgon ska vi ringa till ABF och bråka, förhoppningsvis är de förstående så att vi slipper betala. Det här är fan det eländigaste jag varit med om på länge. Vi har inte råd att köpa mat eller några julklappar, än mindre att betala en danskurs vi inte ens går på..


2009-11-17 @ 19:42:20 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Jossan

Jo, självklart. Men det var en olyckshändelse (?) och han kunde ju ha vakter runt sig!


2009-11-17 @ 20:53:28
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Postat av: Junie

Skriv en lista på positiva saker, som jag gjorde. Det kan låta lite töntigt, men snälla försök, det kan hjälpa åtminstone lite och jag vill att du ska må bra<3


2009-11-17 @ 21:35:06
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback