Fans helvetes jävla skit!

 

 



Helvetes jävla skit!
Allt arbete jag gjort idag visade sig nu vara förgäves, och det är helt och hållet mitt eget fel! Idiotiska jag fick för mig att jag skulle ta hem modellen för att kunna arbeta vidare med den, eftersom skolans datorer vägrar fungera. Självfallet börjar det spöregna när jag bär hem den, så att all text rinner ut! Nu måste jag göra allt på datorn, men det verkar vara helt jävla omöjligt att göra det jag ska, inget dataprogram vill samarbeta. Jag vill bara slå sönder nåt! Så jävla förbannad! Det är inte ens säkert att själva stommen går att använda, så jag kanske måste göra om precis allt, en veckas arbete försvinner alltså, och projektet skall vara klart på fredag. Fy fan!


2009-11-16 @ 19:46:08 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

:(

Men du klarar det!


2009-11-16 @ 21:10:49
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback