Kaka

 

 

Livet har varit ganska bra de senaste dagarna med trevligt glöggdrickande, nytt skolprojekt etc. Men, det tycks förstås inte ha tänkt hålla i sig så mycket längre till.

Igår skulle jag och Kristin vaccinera oss mot svinis, men inte tusan fick vi göra det inte. Vaccinet var slut och de får inte mer förrän om en vecka. Har en känsla att man lär få köa i evigheter då. Känns jävligt pittigt eftersom vi tillhör riskgruppen och skulle ha fått ta innan alla andra.

Det jävligaste är ändå att jag efter promenaden hem från vårdcentralen frös som en toka. Och nu har både älskling och jag feber. Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg om jag fått svinis! Men jag tänker fan inte bli jättesjuk. Våga vägra svininfluensa!


2009-11-11 @ 11:32:37 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Uscha då hoppas ni slipper! min influensa började med endast hosta i en dag innan febern kom, men den kan säkert börja på olika sätt...


2009-11-11 @ 16:06:16
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback