Rain

 

 


Det är så grått och trist här i Hällefors och det regnar i princip hela tiden. Jag vill ha snö, så att det blir ljusare och trevligare! Trodde aldrig att jag skulle längta efter snö, men nu gör jag faktiskt det. Det skulle ju kännas helgalet om det inte var vitt på min födelsedag.

Idag redovisade vi vårt senaste projekt "Färginstallation". Jag blev så oerhört missnöjd med resultatet och presentationen.Hur mycket inspiration jag än har i början så försvinner den alltid under arbetets gång så att jag till slut bara vill bli färdig och knappt orkar bry mig om utförandet. Det är när man ser alla andras presentationer som den verkliga ångesten kommer. Kanske är detta inte min grej ändå. Fast det visste jag nog redan. Design är inte min starka sida, själva inredningen är jag förhoppningsvis bättre på. Men det är ju inte direkt någon nyhet att jag är något av det mest ohändiga som någonsin satt sin fot på denna gjord.

Kvällen tillbringades hemma hos Josefine tillsammans med ett gäng folk. Jag var inte så jättepepp och då hon har två (underbart söta) kissar så fick jag snart ont i huvudet och svårt att andas. Det blev en tidig kväll för mig och älskling
som just nu har fullt upp med att bete oss som idioter och bråka, det är väl våran form av fredagsmys I guess. Men jag älskar honom ändå <3


2009-11-20 @ 23:35:02 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: -Bear-

Bara dumheter var det!:)

Älskar dig<3

(söt du är när du sitter och lever dig in i Sims:)


2009-11-21 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback