Tristess

 

 


Jag är så vansinnigt less på Hällefors, längtar till den 4:e då jag får åka till Uppsala!

Fredagen den 13:onde tillbringades här hos oss med Kristin och Martin. Vi tittade på skräckfilmer och spelade TP. Lagom spännande och mysigt. Hade inte orkat med några större bravader, skruttig som jag är.

Igår var vi hos Emma. Det var riktigt mysigt men lite för lugnt, jag kände för att dra vidare, men här finns förstås ingenstans att dra, skitdrygt. Thorbjörn och jag gjorde en ganska tidig kväll. Vi gick hem och åt lite, sen satte jag mig vid datorn och bjöd på lite saker på Tradera. Att jag aldrig ska lära mig! Det är förvisso inga stora summor jag lägger, men det är lite onödigt ändå.

Idag är det grå och trist söndag. Jag är enormt sugen på pizza, men det är en lyx jag inte har råd att unna mig. jag är hungrig och grinig som få, men det får man vara en dag som denna. Det finns massa saker jag borde göra, men ingen av dem känns särskilt lockande. Jag vill bara ha julemys.

Önskar att jag kunde skriva, men det var länge sedan nu. Känns som om jag glömt hur man gör. Jag stänger ute orden och låter dem inte nedteckas. Det är mycket illa, skrivandet ska ju vara mitt allt.


2009-11-15 @ 15:58:57 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Tråkiga söndagar är bland det värsta som finns :( Men tråkiga städer (och orter) är ännu värre. Men snart får vi insupa juletiden och allt den har att erbjuda, det är ju åtminstone ett litet plåster på såren, eller hur? <3


2009-11-15 @ 18:19:33
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback