Duktig flicka

 

 

Idag har jag varit duktig. Ja, tänk att det har jag, trots att dagen knappt börjat! Ibland kan jag.

Jag bet i det sura äpplet, gick till skolan och pratade med Saskia. Jag berättade att jag nog kommer vara borta i några dagar för att jag inte mår så bra, samt lite varför. Hon verkade förstå, och tycka att det var bra av mig att komma dit. Jag fick till och med en kram. Det kändes bra, men bäst känns det att det är överstökat.

Jag sade att jag ändå skulle försöka göra någon form av redovisning i morgon, eller i alla fall se till att Frank fick se vad jag gjort. Hon verkade inte tycka att jag skulle göra det, men jag vet inte, jag vill ändå ha något slags avslut på detta dumma projekt.

Nu ska jag försöka att bara ta hand om mig själv i några dagar. Fast det blir ju svårt, jag måste tvätta, städa och skicka in massa papper, sånt gör sig inte själv. Men jag vill, jag ska, och jag måste klara det!


2010-04-08 @ 09:56:47 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Frida

Fin blogg.



Kika gärna in på min blogg. Just nu är det frågestund på bloggen så ställ en fråga vetja'. Jag svarar på allt! :)


2010-04-08 @ 15:57:33
URL: http://somelines.blogg.se/

Postat av: Anonym

sv; tack. men själv tycker jag inte om smalt. är gulligt med mulligt. så hissar den! ;)


2010-04-08 @ 16:16:17
URL: http://diinaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback