Huvudvärk

 

 

Jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk igår kväll, men beslutade mig ändå för att gå till Julia på fest, det blev dock en ganska snabb visit för min del. Jag gick dit kring 22, då det kändes så hemskt ensamt hemma när älskling gått i förväg ca 1 och en halv timme tidigare.

Jag var helt nykter, och tror jag var den enda (?). Det var ändå trevligt och det blev till och med lite dans. Dock så hade det nog varit tusen gånger roligare om jag inte haft så ont i huvudet.

Huvudvärken sitter fortfarande i och jag vet inte vad jag ska klara att ta mig för idag. Solen skiner från en klarblå himmel, så en promenad måste det bli i alla fall!


2010-04-11 @ 12:19:20 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: fije

Gullig blogg! Besök och kanske slänga in en kommentar/fråga i frågestunden? :)


2010-04-11 @ 12:27:49
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback