Love hurts

 

 

Ni vet hur det känns, när man inte känner sig vara värd någons kärlek? Så känner jag nästan dagligen. Jag har världens finaste och raraste pojkvän, men ibland är det svårt att glädjas.

Jag vet att jag aldrig kommer kunna ge honom allt det han ger mig, varje dag. Han förtjänar någon så mycket bättre. Han kan få vem han vill. Han kan få en sådan där liten rödhårig tjej som är jordnära, naturlig och aldrig suktar efter materiella ting. Han kan få en tjej som alltid ställer upp på allt i sängen, som alltid städar och så utan att behöva bli tillsagd, som alltid stöttar och hjälper honom och som aldrig blir hysterisk eller upprörd över småsaker. En sådan tjej som alltid är uppriktigt glad. En sådan tjej som skulle passa så bra vid hans sida.

Älskling. Vad gör du här?


2010-04-13 @ 23:22:43 Permalink Funderingar Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Thorbjörn

Det är sant att jag kan få vem jag vill, jag är ju tillsammans med dig!<3

Och jag är här för att jag älskar dig!


2010-04-13 @ 23:56:05

Postat av: Junie

Han kanske inte vill ha en sån tjej helt enkelt? :)


2010-04-14 @ 11:01:50
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Johanna

Hej :)



Fin blogg :)



Tänkte tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna valfritt smycke eller lösnaglar från victoriandreams.



Var gärna med och tävla. :)



Kram<3


2010-04-14 @ 13:11:30
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback