Matkoma!

 

 

Ikväll blev det grillning utanför Emma och Julia, dagens hagel- samt snöstorm till trots. Älskling och jag grillade kyckling och halloumi som vi åt med potatissallad (dessvärre köpt sådan, på grund av lathet). Jag råkade nog bli lite berusad och kände mig jättetaggad, men det gick tyvärr över då den stora matkoman infann sig.

Vi flyttade ganska kvickt in till Emma då det blev aningen kyligt utomhus. Där satt vi i ett tämligen mörkt rum och lyssnade på deppig/lugn musik samt kände oss tjocka och mätta. Ingen orkade med särskilt mycket, och jag kände mig plötsligt bara jättetrött och inte längre så partysugen.

Nu ska Kristin, älskling och jag titta på film här hos oss istället. Just det, dagens absolut bästa är att min allra käraste Kristin har kommit in på HDK! Stort GRATTIS till henne! Jag tvivlade faktiskt inte en sekund på att hon skulle komma in, jag har ju sett hur vansinnigt duktig hon är, men hon själv har nog hyst en del tvivel. Jag är enormt glad för hennes skull faktiskt!



2010-04-16 @ 22:38:52 Permalink Vardag Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Jag är så väldigt glad för att jag har fått lära känna dig och Thorbjörn. Utan mina vänners och min familjs stöd hade jag aldrig fixat det här. Tack för att du tror på mig vännen :)



Fotografierna på dig i intervjun var skitfina btw. Verkligen.



Kramar


2010-04-17 @ 01:49:04
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Postat av: Joline

fin blogg! :)


2010-04-17 @ 11:58:52
URL: http://jolle.blogg.se/

Postat av: Ingrid Elise - kommenterer tilbake

Så fin blogg :)


2010-04-17 @ 14:42:41
URL: http://danseingrid.blogg.no

Postat av: Nanna

Hon startade den för att min blogg skulle få fler läsare, men när andra ville hjälpa gick hon emot alla. Hon ville på något sätt få uppmärksamhet. I gruppen ljög hon och skrev ex att jag redan varit på rättegång med förlorat den, förklarade för henne sam många andra att så inte var fallet, men hon brydde sig inte.


2010-04-17 @ 15:46:51
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Postat av: Emmy ang sarahs blogg

Gruppen var till för att göra bloggen populärare. Ville den skulle hjälpa barn som har det svårt idag. Som min kompis, men ist börjar massa tigga och säga vi ska ge henne pengar för hon ska ha råd med advokat, statlig advokat duger tydligen inte. jag ville inte bli förknippad med sånt så jag tog bort gruppen.


2010-04-17 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback