Tjoho!

 

 



Tänk vad lite solsken kan göra! Jag mår bra idag och har avverkat några av alla saker på min att göra-lista.


Jag har tänkt att jag skall börja fixa i ordning min blogg lite smått. Jag är sugen på en ny design, men i första hand kommer jag försöka att strukturera upp bloggen. Steg ett blir att skapa kategorier och placera alla inlägg i dem, och eftersom det är några hundra så lär det ta ett tag. Så om bloggen ser lite konstig ut den närmsta tiden så är det för att jag håller på att förbättra den!


Just det. Jag har också bestämt mig för att inte köpa något godis, utan i stället baka något varje helg, för att stilla sötsuget och unna mig något gott. Fördelen med hembakat är ju att man då vet exakt vad man får i sig, och att det oftast blir billigare. Dessutom måste jag ju öva mig så att jag kan förverkliga drömmen om ett eget café. Så detta är något som ni bloggläsare kommer att få ta del av framöver. Helgens sötsak blir Baklava, men mer om det senare!


2010-04-09 @ 16:55:25 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Antonia

Du har ju en jättefin design :) men man tröttnar ju efter ett tag på sin egen. Haha, jag med.


2010-04-09 @ 17:12:34
URL: http://inmyradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback