Dreams

 

 

Idag har älskling och jag varit ute och uträttat ett par ärenden samt njutit av solen, så här roligt hade vi då!








Jag håller även på att försöka förverkliga en av mina drömmar, som går ut på att jag skall kunna tjäna pengar på en av de saker jag älskar att göra. Hur det går återstår att se, men jag har inga direkta förväntningar. Jag kommer ändå alltid att fortsätta göra det jag brinner för, oavsett om det stärker min ekonomi eller inte. Det är jätteviktigt att aldrig ge upp, och man bör inte ha som mål att bli rik på det man gör, då blir det nog svårt att vara en ödmjuk människa. Det viktigaste är att man gör det man tycker om, antingen genom sitt yrke/sina studier, eller på fritiden!              


Just det. Nu är det dags för er att komma på dagens ord igen, seså, sätt fart! ;)


2010-04-13 @ 21:03:21 Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

öppningsavgift.



Hihi, skulle vara spännande att se vad du kan skapa av det fula ordet^^


2010-04-13 @ 22:41:50
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback