Vardagsglädje

 

 

Idag kom dessa snygga skor med posten, och jag tycker så mycket om dem!



I mitten på maj (först då!) kommer även dessa linnen:




Vill att fakturorna för detta, samt det jag beställde i förra månaden ska komma snart, så jag slipper oroa mig över dem längre! Det finns så mycket mer jag behöver, måste och vill köpa! Gummistövlar, snygga vårskor, snygga shorts, en blommig klänning, smink, promenadskor, träningskläder, etc, etc... Men nej då, här läggs de sista pengarna på mat (vilket ju iofs är gott och viktigt!) samt tandläkarbesök, usch!

Är så grymt sugen på att åka på UppCon i morgon, men som fattig student vore det nog inte så slugt... Men både älskling och jag skulle nog älska det! Fan att jag inte kan vara så spontan som jag vill, förnuftet vinner för det mesta! Hade varit superskoj om vi kunnat åka...


Och du älskling, du är underbar!










2010-04-08 @ 19:33:45 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: junie

Jag hade också blivit glad om ni kom på uppcon :)


2010-04-09 @ 09:41:03
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback