Zumba

 

 

Idag har jag varit lite duktig. Fick inget gjort på skolan och har ätit en del sötsaker, men jag har tagit en långpromenad och tränat Zumba. Så då anser jag mig vara förtjänt av en pizza och en öl ikväll!

I morse var jag riktigt bitter och tjurig. Detta skitväder gör det till ett helvete att vakna upp! Dessutom är min hy fulare än någonsin och några av mina favoritplagg har krympt i tvätten! Detta är förvisso världens I-landsproblem, men det behöver väl inte betyda att jag inte får lida av dem? Så länge jag är medveten om att det i det stora hela inte alls spelar någon roll så måste jag väl få vara upprörd, det tycker i alla fall jag. Man kan ju inte alltid ignorera sina problem för att det finns de som har det värre, för det kommer det alltid att göra.

Nåväl. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det som sagt pizza, mums!


2010-04-23 @ 17:19:54 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

blä, jag har också flera tröjor som krympt i tvätten :( Klart man får vara upprörd över vilka problem man än har, hur illa man än har det så finns det ju ALLTID någon annan som har det värre men om alla tänkte på det sättet så skulle ju ingen kunna vara upprörd över någonting. Det finns nog ingen i världen som har det värst, det är så subjektivt det där. Men ibland behöver man nog få vara upprörd, arg och irriterad, eller bara ledsen, helt enkelt.


2010-04-23 @ 20:19:40
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback