Teddybear

 

 

Igår var jag hos Madde och blev klippt, så nu är jag äntligen korthårig igen och det är jätteskönt! Ska bara färga eländet också så kanske jag snart ser ut som folk igen.

Sedan kom Junie och hon, älskling och jag drog hem till Rex där det förfestades för fullt. Vi tre blev dock kvar ett bra tag även efter att de andra dragit vidare till yran, vi tog nämligen på oss att ta hand om en väldigt full tjej, som knappt var kapabel att klara sig själv. Hennes vänner ville såklart in på området, och jag kunde inte klandra dem, då jag själv många gånger missat saker på grund av för fulla kompisar. Eftersom vi inte hade någon tid att passa så ansåg vi att vi lika gärna kunde hålla ett öga på henne, det gick ju dessvärre som det gick, men men.

Vi drog ner på stan vid 24-tiden, precis lagom för att hinna stå vid sidan om donken och se hela presidenttalet på storbildsskärmen samt höra alldeles utmärkt, till skillnad till om man varit inlöst på yran och stått mitt i publikhavet. Sedan förflyttade vi oss till en trappa där vi hade jättebra utsikt. Vi såg storbildsskärmen ypperligt, men kunde även se scenen. Teddybears spelade och bjöd på en härlig show! Kändes lite jobbigt att stå utanför, men det var ändå grymt att få uppleva det helt gratis.






2010-08-01 @ 18:46:38 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: ida

Jo det är sant :)


2010-08-01 @ 22:52:24
URL: http://iidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback