Misär

 

 

Tillvaron är minsann inte lätt för tillfället. Jag försov mig riktigt rejält i morse, men fick sen höra att Saskia inte var på skolan, så då brydde jag mig inte om att gå dit. Satte mig vid datorn för att försöka få något gjort, men den jäveln startade förstås inte. Den har bara tvärdött, och vi har ingen aning om vad det beror på, enormt frustrerande! Älskling måste ju ha en dator till sina studier, jag kan ju alltid jobba på skolan i nödfall..

Har deppat och slappat hela dagen, och inte fått ett dugg gjort. Tänkte gå till urmakaren och hämta min klocka, men en titt ut genom fönstret hindrade mig. Det har snöat svinmycket och det vräkte ner mängder av snö förut, så jag vågade inte gå ut av rädsla att bli helt översnöad. Men hellre en massa snö än 37 minusgrader som det hade varit hemma.

Jag har länge suktat över en plånbok som jag såg i en butik i Östersund förut, nu såg jag att en bekant har en tävling på sin blogg, där man kan vinna just sådana fantastiska plånböcker! Du hittar tävlingen här och de underbar plånböckerna här. De är tillverkade av återvinnen plast och är dessutom rysligt snygga! Här nedan visar jag min favorit!


2010-02-01 @ 22:08:30 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Bellezza

Fin blogg du har :) Kom gärna in och kolla min vi kan följa varandra på blogglovin om du vill :)


2010-02-05 @ 19:54:17
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback