Underbar dag

 

 

Gårdagen blev väldigt händelserik och fylld med underbara människor! Dagen började med att älskling och jag tog bussen in till stan. Jag gick på stan med Anna, och hade även turen att få träffa Loppan en snabbis och säga hej. Det var verkligen jättelänge sedan jag träffade henne, så det var trevligt även om det bara var en sväng. Sedan råkade jag shoppa en hel del, ett par skor, två tröjor, ett par jeans m.m. Jag, Anna och älskling tog en fika och då fick jag till min stora glädje träffa älskade Novalee lite, dessvärre så hade hon slut på kramar!

Senare på eftermiddagen så blev vi ett gäng som bastade. Det var älsklings bror som dragit ihop det, men han var tyvärr inte där medan vi var det, snopet! Vi hade det i alla fall trevligt och drack en del.

Sedan drog vi iväg till Shanghai Wok där vi bokat ett bord för 11, vi blev dock 15 stycken! Underbar mat och ett jättebra sätt att träffa så många vänner som möjligt på samma gång. Det var jättemysigt vill jag lova!

Efter att vi alla ätit oss mätta och belåtna så drog vi vidare till Nisse på förfest. Dock så roas inte jag särskilt mycket av ölspel och dylikt (som jag anser vara tämligen barnsligt), så efter ett tag drog några av oss vidare hem till Madde. Där var det ganska mycket folk, fast de flesta stack när vi kom. Fast det var trevligt ändå! :)

Bättre sent än aldrig (eller?) gick vi till O'learys, som till min stora förfäran var värre än någonsin efter att ha blivit omgjort. Det forna dansgolvet täcktes nu av en gigantisk bar som knappt gav någon golvyta alls, och det enda befintliga dansgolvet var pyttelitet och belamrat av odrägliga, fulla människor. Jag som hade sett fram emot att få gå ut och dansa! Hann säga hej till Eelajn också, så det är bara ett par stycken kompisar som jag inte hann träffa.

Det blev en ganska tidig kväll för älskling och mig, vi var nog hemma vid 01-tiden.

Idag är jag lite bakis. Jag drack inte särskilt mycket, men har gott och blivit ovan vid alkoholhaltiga drycker. Nu har jag ätit en bakispizza (nåväl, en bråkdel av pizzan iaf..) och mår mest illa. Snart bär det av till Havsnäs för firande av älsklingens moder som fyller år :)


2010-02-27 @ 13:21:26 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: johannna:)

fin blogg



läs och kommentera min blogg:)


2010-02-28 @ 21:15:20
URL: http://johannaericssons.blogg.se/

Postat av: Milne

Hej. Snygg blogg du har. :) Allt bra annars?


2010-03-01 @ 16:12:05
URL: http://milne.blogg.se/

Postat av: susanne :)

Hoppas allt är bra med dig.

Jätte fin blogg!

Kram :)


2010-03-01 @ 17:16:24
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback