Frustrerad

 

 

När jag igår pratade med min lärare om hur jag skulle fortsätta mitt arbete så kändes det mesta solklart, men nu är allt bara kaos igen. Jag vet så väl vad jag vill skapa, men jag kan verkligen inte rita det. Nu är tiden så pass knapp att det är försent att försöka göra något i Photoshop/Sketch Up också, attans! Mina bra idéer lär alltså inte bli korrekt förmedlade denna gång heller. Det är så oerhört frustrerande, ändå är min stress och ångest knappast något jämfört med hur det är för de stackarna som håller på med sina arbetsprover. Fast de har i alla fall förmågan att rita, vilket jag ju helt saknar.

Jag vet inte vad jag skall ta mig till med mitt liv! Jag är så oerhört less på tillvaron. Jag vet inte var jag ska bo i sommar och om jag kommer att få tag på något bra jobb, därmed vet jag egentligen inte heller om jag kommer ha möjlighet att gå på Urkult (dit är biljetten redan köpt dessutom), Storsjöyran och Sonisphere. Jag vet inte om jag kommer lyckas få tag på något boende i Uppsala till hösten, eller om det ens är dit jag vill.. Gaaah!

Det enda positiva just nu är att vi den 20:e februari skall åka på Cinderellakryssning, det ska bli superskoj! Direkt efter den åker vi dessutom hem till Jämtland!  Att vi egentligen inte alls har råd med sådant får man försöka bortse från ibland, för visst måste man någon gång få unna sig något skoj?




2010-01-19 @ 17:26:04 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jaa klart man ska unna sig! :D Men, har ni inte kvar lägenheten i hällefors i sommar alltså, eller vill ni bara inte bo där då?


2010-01-19 @ 20:30:14
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Anonym

:O Klart du ska på urkult?? På nåt sätt juu..


2010-01-19 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback