Kalas, raketer och pulkaåkning

 

 


Klockan är 02.30 och jag är ganska nyss hemkommen. Idag har det trots allt varit en helt okej dag. Jag sov ganska länge och var sedan tämligen lat. Fick ett par ärenden uträttade i alla fall.

Älskling och jag lagade crêpes och drack vin, det var mysigt, även om resultatet inte blev vad jag hoppats på. Gott var det i alla fall!

Sedan gick jag och Kristin till Emma, där det ramlade in lite mer folk från klassen och blev en ganska trevlig kväll. Jag drack inget mer än en cider, och hade heller ingen lust till det. Så jag var väl ganska tråkig, trött och osocial som vanligt. Å andra sidan så är det svårt att vara social när man knappt får en syl i vädret.

Älskling som hade stannat hemma kom dit för att eskortera mig hem (inte för att det behövdes, utan mest för sällskapets skull). Kvällen slutade med att det sköts raketer och att jag, älskling, Kristin och Martin åkte pulka. Det var roligt minsann, men inte så bekvämt då ingen av oss var lämpligt klädda. Är öm i rumpan nu, men tror att Martin gjorde illa sig lite mer rejält...

Nu ska jag och min frusna, ömma rumpa krypa ner i sängen.


2010-01-23 @ 02:41:20 Permalink Fest Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Avokado brukar jag ha ibland, fast har aldrig hört om champinjoner :D


2010-01-23 @ 17:14:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Postat av: arta

Tack Tack!! Du själv passade jätte bra i kort! Det är jätte fint med kort hår men som sagt mkt jobb bakom det också hehe =)


2010-01-23 @ 17:20:49
URL: http://artabislimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback